Open top menu
środa, 10 września 2014

Długo czekałam na to spotkanie gdyż pierwszy raz nie pojechalam tylko jako fotograf ale jako blogująca mama. Pierwsze spotkanie PoznańMy się wywołało we mnie wiele obaw - myślałam, że mamy będą licytować się o to, które dziecko ładniejsze mądrzejsze i że będzie to spęd zadufanych w sobie bab. O jak bardzo sie myliłam - było świetnie, poznalam fajne mamy z problemami podobnymi do moich. Dlatego od tamtej chwili zapręgnęłam być formalnie częścią tej społeczności a mój blog zaczął w jakimś sensie istnieć. 

Kiedy przyszła pora na PoznańMY 2.0 nie miałam już żadnych wątpliwości. Tym razem spotkanie odbylo się w Family Cafe - miejsce niezwykłe, wnętrza, dodatki, atmosfera - po prostu zauroczyło mnie.



















Godzina 10:00 start - prawie wszyscy dojechali na czas... Marta przywitała nas serdecznie a po pogawędce przyszedł czas na warsztaty z koszulove.com
Dostałysmy kartki do szkicowania oraz koszlki i wyklejane literki - miałyśmy zaprojektować koszulkę z napisem, który wpasuje się w nasze codzienne życie matek, żon i kobiet w jednym. Było duzo śmiechu i zabawy. Jakoś się nie wysiliłam bo hasłem wymyślonym przeze mnie była nazwa mojego bloga, która dla mnie najlepiej odzwierciedla to kim jestem ;) 3 najlepsze pomysły zostaną zrealizowane (rzecz jasna nie był to mój pomysł)   ;)


























Po warsztatach przyszła pora na ucztę - było słodko... beza i kawa to nie wszystko bo był jeszcze tort autorstwa naszej organizatorki Marty.... ledwo się ruszałam po tym poczęstunku ;)



















Na końcu przyszedł czas na loterię - cała masa niezwyklych upominków czekała na mamy i ich pociechy. Marta na prawdę się postarała - bo to nie lada wyzwanie znaleźć tylu sponsorów :)





























Była też licytacja, którą udało mi się wygrać i tak mam nowy rekwizyt do cudownych sesji i mebel do Milli pokoiku :)


Czas leciał nieubłagalnie i nie wiem jak reszta ale ja nie zdążyłam się nagadać i niestety nie pogadalam z każdym (jak zwykle) :(



Uczestniczki:
Od góry od lewej
1. Magda – Mama Po Godzinach
2. Alicja – Mamala
3. Beata – Tam jedziemy
4. Natalia – Mama Diabełka
5. Iza – Nianio born to be wild
6. Karolina – Dzieciństwo Panny M.
7. Ola – Olka fasolka
8. Weronika – Budująca Mama
9. Iza – Nie tylko różowo
Na dole od lewej:
1. Patrycja – Matka NIEpolka czyli JA
2. Marta – TOMI & TOBI NASZA WSPANIAŁA ORGANIZATORKA 
3. Ania – Day By Day Mum
4. Roksana – Dzwoneczkowy Raj Mamy
5. Dorota – Blog by dozza
na zdjęciu zabrakło nam Noemi – Matki Prezesa
Partnerzy i sponsorzy:



Co przywiozłam do domu?
Byłam tak zmeczona i zapracowana po przyjeździe, że dopiero wczoraj przejrzałam wszytsko jak trzeba i bardzo mnie to zaskoczyło :)








POMPONIK – Day By Day MumKUBEK – Tomi & Tobi
IDENTYFIKATOR – Tomi & Tobi

MY MINKY – opaska na głowę + śliniak Skip Hop Zoo


SOVA - poduszka antyalergiczna

PIXGRAF - magnesy na lodówkę (jeden z logo spotkania POZNAŃmy się 2.0, a drugi z logo swojego bloga)

Na loterii udało mi się wygrać:







Po warsztatach została pamiątka ;)


A wszystko zapakowano nam w cudne eko-torby ;)


A na licytacji udalo mi się wywalczyć takie oto cudo ;)
Ach śpij





Tagged

8 komentarzy :

  1. Fajnie było się spotkać! A Twoje zdjęcia są cudne!
    Mam nadzieję, że się jeszcze zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo i do następnego razu ;)

      Usuń
  2. Miło po raz kolejny przypomnieć sobie to spotkanie. dziękuję za przybycie. buziaki i do zobaczenia. mam nadzieje ze do jak najszybszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ty kochana już pomyśl o PoznańMYsię 3.0 ;)

      Usuń
  3. Co za fotorelacja, mega :) Chciałabym ach jakbym chciała kiedyś móc się tak spotkać, w takim miejscu z takimi ludźmi w takiej atmosferze :) Jak tylko zrobię prawko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja przede wszystkim dziękuję za cudne zdjęcia :) No i do następnego mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia są fantastyczne! Fajnie było Cię znów spotkać! Do następnego kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością wspaniałe spotkanie. Gratuluję wylicytowania sofy.
    M.

    OdpowiedzUsuń

.