Open top menu
wtorek, 27 maja 2014

W sobotę 24 maja w Hotel Park Bydgoszcz było wielkie WOW i to nie takie zwyczajne ale Blogowe Wow.  Sama nazwa tegoż spotkania oddaje to co się tam działo!!! Paulina i Martyna przyszly same siebie, wszytsko było dopięte na ostatni guzik - organizacja tak dużego spotkania pochłonęła masę ich czasu, energii i przede wszystkim kreatywności.

Jako, że miałam okazję robić fotorelację ze spotkania, podglądałam tu i tam, podsłuchiwałam i obserwowałam... choć nie tylko... sama chętnie uczestniczyłam w dyskusjach i poznałam całą masę świetnych babek.



Spotkanie to nie było tylko wypiciem kilku kaw, wymianą fałszywych uśmieszków czy odebraniem paczek z upominkami. Było w nim  dużo więcej...

Okazuje się, że mimo odmiennych poglądów, metod wychowaczych, przekonań czy idei potrafimy usiąść i bez zbędnej agresji porozmawiać...nie dając nikomu zbędnych rad, nie pouczając jak ma żyć... wymiana doświadczeń z porodów czy sposobow na niejadka to nie jedyne tematy tego spotkania. Byla mowa o książkach, anegdoty z miejsc pracy czy rozmowy o tym jak to jest być blogerem.

Kolejny raz miałam okazję przekonać się jak niezwykłe są takie spotkania i jak bardzo potrzebne :)

Na spotkaniu miałyśmy okazję wysłuchać wykładu Pani Ani ze Szkoły Rodzenia Vita. Co prawda jako szczęśliwa posiadaczka dwójki mam już pewne rzeczy za sobą ale wykład był bardzo interesujący.

Kolejne wystąpienie to przedstawienie projektu Klaudii - autorki bloga Dziecinne Rewolucje. Projekt dotyczy uświadamiania nastolatków  w temacie antykoncepcji. Choć osobiście wydaje mi się, że w naszym kraju jest to bardziej problem  braku łatwego dostępu do takowych środków uważam, że projekt godny uwagi i chętnie się włączę.

Fianłowe wystąpienie należało do Wioli, która na codzień prowadzi bloga Mama bloguje. Wiola przybliżyła nam tajniki pozycjonowania i uświadomiła jak wielkie ma to znaczenie by trafić do dużej liczby czytelników.

Było pysznie, sympatycznia i ogólnie Wow. Od Wronkowej mamy dostaliśmy pomponiki z okazji pierwszych urodzin Wronka a Bożenka  (Mama Trójki) przygotowała dla mam i córek urocze opaski. Ponadto uczestniczki wzięly udział w akcji foto "Parentungi Rulezzz". Dziękuję raz jeszcze za możliwość uczestniczenia w takim wydarzeniu :*

Nie można zapomnieć również o loterii, z której to pieniążki zostały przekazane na pomoc 3 uroczym maluszkom (więcej poczytacie tutaj)

Organizacja:
www.paulinakwiatkowska.pl
www.recenzje-kiti.blogspot.com


Uczestnicy: 

SPONORING/PATRONAT


W roli mamy | SOS Rodzice | Lulek.tv | Samo-się | Mamy w sieci |Zysk i S-ka | Czas z dziećmi |
Bukowy Las | Wydawnictwo WAM | Impuls Oficyna | Czarna Owca |Zysk i S-ka | Richmont | Coffea Baby Cap |Akpol Baby | Ekoubranka | Skrzat |Wydawnictwo M | Przypinka | Zabawki kreatywne | Guguga  | Tutuszka | Cynamonki | Bellona | InFavit Baby |Grupa Wydawnicza Publicat | Wydawnictwo Grodkowskie Znak | Lulek.tv

Fotorelacja:









































Tagged

9 komentarzy :

  1. Bardzo, bardzo, bardzo dziękujemy za przybycie i całą fotorelację. Sobie wydrukuję te zdjęcia i powieszę nad łóżkiem. Było wowowo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękujemy za obecność i wspaniałą fotorelację. Cieszymy się, że było WOW:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za boskie fotki :* Mam nadzieję, że będziemy miały jeszcze okazję się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło było, szkoda, że nie udało nam się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo bardzo bylo a fotki przecudne :) Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za super zdjęcia ;-)))))))))))) pozdrawiamy :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotki cudowne (co mnie już nie dziwi po Poznaniu)! Miło było Cię poznac :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia cudne!! Dziękuję, a w sprawie projektu odezwę się, mam podobne zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak tak ;) zdjęcia przecudne.....oby do następnego

    OdpowiedzUsuń

.